• Announcements

    • kainos

      Pravila foruma i uvjeti korištenja   17.12.2015

      Poslanica Filipljanima 2       UVJETI KORIŠTENJA samopismo-foruma Forum je mjesto na kojem možete razmijeniti mišljenja, iskustva i ideje sa svim članovima. Zatim naučiti nešto, naučiti druge nečemu, potražiti rješenja, savjete. Za aktivno sudjelovanje na samopismo-forumu potrebna je registracija i pristanak na Uvjete korištenja foruma.   1. Definicija  Uvjeti korištenja koji između ostalog sadržavaju prihvatljive načine ponašanja korisnika samopismo-foruma (u daljnjem tekstu forum) sastavljeni su s ciljem zaštite korisnika foruma ostalih korisnika interneta od uznemirujućih i nezakonitih aktivnosti. Korisnikom foruma smatra se svaki registrirani član foruma s pripadajućim korisničkim imenom i lozinkom, kao i svaki posjetitelj navedene adrese foruma (u daljnjem tekstu korisnik). Sadržaj foruma je javan i svaki posjetitelj može imati uvid u njega. Za aktivno sudjelovanje na forumu potrebna je registracija i pristanak na uvjete korištenja foruma.   2.Opći uvjeti korištenja Administrator i moderatori zadržavaju pravo ukloniti sadržaj koji smatra nepodobnim ili sadržaj koji je u suprotnosti s ovim uvjetima korištenja, kao i trenutačno ukinuti korisniku korisnički račun, bez prethodne najave, u slučaju nedopuštenog korištenja, odnosno kršenja ovih uvjeta.   3.Prilagodba Uvjeta korištenja  Administrator i moderatori imaju pravo na izmjene ili dopune odredbi ovih uvjeta, jednostrano, u bilo koje vrijeme i bez posebne najave, o čemu ćemo sve korisnike pravodobno obavijestiti objavljivanjem odgovarajuće obavijesti na forumu, kao i nadopunu na stranicama foruma. Korisnikova je obveza da uvjete povremeno ponovno pročita kako bi bio upoznat s eventualnim izmjenama ili dopunama. Korisnikovo korištenje foruma nakon izmjena ili dopuna ovih općih uvjeta podrazumijevat će da je u cijelosti upoznat s njihovim sadržajem te da ih razumije i prihvaća. Korištenjem forumske stranice izjavljujete da ste upoznati i suglasni s ovdje iznesenim uvjetima korištenja i pravilima. Ako se s ovdje navedenim uvjetima korištenja i pravilima ne slažete, molimo vas da se suzdržite od uporabe foruma. Poštivanjem ovih uvjeta korištenja osigurat ćete sebi i drugim korisnicima ugodnije i produktivnije korištenja foruma.   Registracija korisnika Kako bi korisnik aktivno sudjelovao u forumu (pod aktivno se smatra bilo koja radnja koja ne obuhvaća pretraživanje i čitanje foruma), osim prihvatanja Uvjeta korištenja foruma, treba izvršiti registraciju i autorizaciju korisnika preko:  a) valjane e-mail adrese  Prilikom nove registracije korisnik bira svoj nadimak koji će biti njegov identitet pri korištenju foruma.  Neprimjeren nadimak na forumu razlog je za blokiranje takvog računa.  O „neprimjerenom“ nadimku odlučuju moderatori foruma.  To uključuje, među ostalim, nezakonit i nepoželjan sadržaj, klevetnička, pogrdna, rasistička, diskriminirajuća, zlobna, seksistička, pornografska, vulgarna, uvredljiva, nasilna, prijeteća ili na bilo koji način štetna imena.    4. Pravila za korištenje foruma ·         Sadržaj foruma bez ograničenja mogu čitati i pregledavati svi posjetitelji foruma. ·         Korištenje foruma (korištenje foruma definirano je kao otvaranje tema i/ili pisanje poruka) moguće je isključivo uz registraciju i autorizaciju korisnika, te uz prihvatanje pravila foruma. ·         Korisnik je odgovoran za cjelokupni sadržaj svojih poruka i pristaje snositi odgovornost za sve posljedice koje mogu proizići iz sadržaja poruke koju je ostavio na forumu. ·         Korisnik prihvaća da ostavljanjem sadržaja na ovom forumu izražava samo svoje mišljenje. Administratori i moderatori foruma nisu odgovorni za sadržaj poruka (osim svojih). Nezakonite i nedolične poruke bit će uklonjene što je prije moguće. ·         Korisnik je odgovoran za sav sadržaj poruka koje ostavlja na forumu i pristaje snositi odgovornost za sve posljedice koje mogu proizići iz sadržaja poruke koju je ostavio na forumu. ·         Korisnik se obavezuje da neće koristiti prostor na forumu na neprihvatljiv ili nedozvoljeni način.   Neprihvatljivim ili nedozvoljenim načinom korištenja foruma smatra se: ·         Neistinite informacije Korisnik se slaže da neće objavljivati ili prenositi informacije za koje zna ili bi trebao znati da su neistinite, a čije bi korištenje moglo nanijeti štetu drugim korisnicima ili trećim osobama. ·         Neprikladni sadržaj Korisnik se obvezuje da neće objavljivati sadržaj za na to neprikladnim mjestima, tj. kategorijama foruma koje nisu za to predviđene. ·         Lažno predstavljanje Korisnik se ne smije lažno predstavljati, odnosno predstavljati u ime druge pravne ili fizičke osobe.           Spamming ·         Korisnik se obavezuje da neće koristiti forum za objavljivanje ili širenje materijala/poruka čiji je sadržaj uvredljiv, lažan, pristran, prijeteći, vulgaran, prostački, eksplicitan ·         Korisnik se obavezuje da neće namjerno „pretrpavati“ dijelove foruma nepotrebnim sadržajem poput prekomjernih postova, besmislenih postova, postova nevezanih uz temu (flood) ili postanja na način koji smanjuje čitljivost foruma (uključuje i neprimjerene naslove i potpise članova). ·         Korisnik se obavezuje da neće ometati rad moderatora foruma (ignoriranjem upozorenja, vraćanjem izbrisanih tekstova, nepotrebnim slanjem privatnih poruka i sl.). ·         Korisnik se obavezuje da neće koristiti dodatne vlastite korisničke račune i imena (klon) dok bilo koji njegov korisnički račun ima zabranjen pristup forumu (ban). Također nije dozvoljeno korištenje više korisničkih računa na način koji zbunjuje ostale korisnike foruma (raspravljanje na istoj temi s više nadimaka, slaganje s vlastitim postovima). ·         Korisnik se obavezuje da neće vrijeđati sugovornike i korisnike foruma te namjerno provocirati svađe na osobnoj, nacionalnoj, vjerskoj razini te izazivati slične sukobe („trollanje“). Također, korištenje caps lock funkcije, odnosno pisanje velikim slovima smatra se vikanjem, što također nije dozvoljeno. ·         Korisnik se obvezuje koristiti forumom samo u svrhu pisanja, diskusije, komentiranja, ocjenjivanja odgovora, primanja i slanja poruka koje se uklapaju u temu foruma. ·         Korisnicima koji budu zloupotrebljavali forum ili ostavljali poruke neprikladnog ili uvredljivog sadržaja bit će na određeno vrijeme ili trajno zabranjeno korištenje foruma (tzv. ban).   5. Administratori i moderatori na forumu ·         Diskusije na forumu nadzirat će administratori i moderatori koji će uređivati ili brisati poruke i teme za koje ocijene da su neprikladnog sadržaja.  Aministratori i moderatori foruma zadržavaju pravo na nenajavljeno: ·         mijenjanje sadržaja postova ·         mijenjanje naslova tema, podtema, postova ·         brisanje tema, podtema, postova ·         reorganizaciju (premještanje) tema, podtema, postova ·         zaključavanje tema, podtema ·         mijenjanje korisničkog profila (uklanjanje potpisa, profilne slike („avatara“), promjenu ili brisanje nadimka) ·         dodjelu zabrane korisničkog pristupa forumu (privremeno ili trajno) ·         brisanje korisničkog računa ·         uklanjanje neke poruke s foruma, ali nema obvezu brisanja sadržaja koji pojedinačni korisnik drži uvredljivim ili eksplicitnim.    6.Brisanje postova

      Administratori ili moderatori foruma će odmah po uočavanju obrisati sve one postove koji:

      - sadrže uvrede i ponižavanja kako ostalih članova, administratora i moderatora, tako i drugih osoba van ovog foruma, zatim sadrže poruke bilo kakvog oblika mržnje

      - propagiraju ili na bilo koji drugi način potiču nasilje, diskriminaciju po bilo kom osnovu i slično, te bilo koje druge nezakonite radnje koje uključuju oružje i druge vrste nasilja,

      - nemaju nikakve veze sa temom/topicom i predstavljaju tzv. „spam“ postove, odnosno stvaraju buku. Pod pojmom buka na ovom forumu podrazumjevamo bilo kakvu informaciju koja je nebitna za trenutnu diskusiju, ne daje nikakav smisleni doprinos istoj, odvlači pažnju od teme ili zbunjuje. Buka se u diskusije može ubacivati na najrazličitije načine, bilo da se radi o preusmjeravanju topica predstavljanjem brojnih sporednih pojmova ili protuargumenata, koji još više zamagljuju predmet diskusije nego li ga pojašnjavaju. - sadrže bilo koju vrstu „chata“ između članova, osim u slučajevima ako postoji poseban topic koji je predviđen za donekle "opušteniju" komunikaciju, ali pod uslovom da to ne dovede do nekog vida zloupotrebe tog topica od strane članova i

      - sve druge postove za koje administratori ili moderatori procjene da ruše ugled foruma, njegovih članova, samih administratora i moderatora, te da predstavljaju smetnju za normalno funkcionisanje ovog foruma.

      Brisanje bilo kojeg posta istovremeno može da znači i upozorenje onom članu koji je taj post napisao i postavio na forum, da će u slučaju ponovnog brisanja biti isključen tj. banovan sa foruma. Forum ima povjerenje u članove foruma i njihovu moć prosuđivanja kao samostalnih moderatora. Ako otkrijete sadržaj koji nije u skladu sa standardima foruma, molimo da nas odmah obavijestite administratora ili moderatore foruma (preko opcije „Prijava neprikladnog sadržaja“ koje se nalazi kod svake poruke u desnom gornjem kutu pod „Opcije“.)     7.Kartoni i bodovi Offtopic/spam o   Bodova: 10 o   Karton istice za: 30 dana Deranje [CAPS LOCK]
Sign in to follow this  
Followers 0
kainos

Čistilište i molitve za mrtve

77 posts in this topic

Evo još jedne aktualne teme - Čistilište i molitva za mrtve. Za katolike i pravoslavce objašnjivo dok za nas protestante neshvatljivo. S obzirom da je ovo Forum Samo Pismo - da li bi neko mogao objasniti Biblijom da je ovaj nauk ispravan. Gdje nalazite potporu za ovakva učenja - molitve za mrtve i čistilište?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. knjige Makavejske, XII glava

 

   Sledećeg pak dana doÄ‘oÅ¡e Judini ljudi, kao Å¡to beÅ¡e potreba (sahrane), da prenesu tela prethodno palih (ratnika) i sa srodnicima da ih polože u grobove otaca.
    I naÄ‘oÅ¡e kod svakoga od mrtvih pod odećom posvećene stvari (ίεÏώματά) od idola iz Jamnije, Å¡to Zakon zabranjuje Judejima, pa svima postade jasno da su zbog toga razloga poginuli.[3]
    Svi pak, blagoslovivÅ¡i sud Pravednog Sudije Gospoda, Koji tajne stvari Äini javnima,
    ObratiÅ¡e se na molitvu moleći (Boga za njih) da uÄinjeni greh sasvim izbriÅ¡e. A plemeniti Juda moljaÅ¡e narod da Äuvaju sebe i budu bez greha (άναμαÏτήτους είναι) imajući pred oÄima ono Å¡to se desilo zbog greha onih koji su pre toga poginuli.[4]
    I uÄini sabiranje novÄanih priloga po (svakom) Äoveku, dve hiljade drahmi, i posla u Jerusalim da se prinese žrtva za greh, Äineći to veoma dobro i mudro, misleći na vaskrsenje.
    Jer kad ne bi oÄekivao da će i ovi poginuli vaskrsnuti, bilo bi suviÅ¡no i nerazumno moliti se za mrtve.
    Ali sagledajući da je onima koji s pobožnošću preminu (κοιμωμένοις), pripremljena najbolja nagrada, beÅ¡e (mu) namisao sveta i pobožna, zato i uÄini žrtvu umilostivljenja za umrle da bi se oslobodili greha.[5]

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. knjige Makavejske, XII glava

 

S obzirom da mi protestanti ne prihvatamo Apokrife - vidi temu na Biblija općenito - citiranje istih ništa nam ne objašnjava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Å¡ta ima loÅ¡e u tome da se Äovek moli za mrtve?

 

Kad ti umre neko blizak, majka, otac, brat, prijatelj...nepokajan, u grehu...Šta ima loše u tome da se molimo Bogu da se smiluje na njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta ima loše u tome da se čovek moli za mrtve?

 

Kad ti umre neko blizak, majka, otac, brat, prijatelj...nepokajan, u grehu...Šta ima loše u tome da se molimo Bogu da se smiluje na njih.

 

Mi ne možemo promijeniti sudbinu drugih. Onako kako su živjeli tako će im biti suđeno. To je i glavna poruka one usporedbe o bogatašu i siromahu Lazaru a ne kako neki misle da ta usporedba govori što se dešava nakon smrti. U katoličkoj crkvi još se naplaćaju mise za umrle - tako ima i neka gregorijanska misa koja košta par stotina eura. Kao prvo apostoli i rana crkva nisu naplaćivali ništa jer su badava dobili i badava daju - kao drugo nigdje u NZ ne nalazimo išta slično a kamoli molitve za umrle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravoslavci iako ne priznaju ÄistiliÅ¡te imaju svoj pandan tome, a to su Mitarstva, u kojima je moguće da se neko spasi molitvama pravednih. ÄŒak da izaÄ‘e iz pakla ili da mu se umanje muke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravoslavci iako ne priznaju ÄistiliÅ¡te imaju svoj pandan tome, a to su Mitarstva, u kojima je moguće da se neko spasi molitvama pravednih. ÄŒak da izaÄ‘e iz pakla ili da mu se umanje muke.

tužibaba :)

utopija likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravoslavci iako ne priznaju čistilište imaju svoj pandan tome, a to su Mitarstva, u kojima je moguće da se neko spasi molitvama pravednih. Čak da izađe iz pakla ili da mu se umanje muke.

 

Kako izgleda taj prelazak baÅ¡ me zanima. Toliko se prže u vatri godinama i onda puno moitava budu usliÅ¡ene i gle - odjedanput dobijaju nova tijela i prelaze u raj i pričaju spaÅ¡enima kako im je bilo u vatri. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

+!

S obzirom da je ovo Forum Samo Pismo - da li bi neko mogao objasniti Biblijom da je ovaj nauk ispravan. Gdje nalazite potporu za ovakva uÄenja - molitve za mrtve i ÄistiliÅ¡te?

 

Prije svega bi bilo dobro proÄitati tumaÄenje za ove rijeÄi iz 'Svetog Pisma':

 

Mt 12,32

I rekne li tko rijeÄ protiv Sina ÄŒovjeÄjega, oprostit će mu se.

Ali tko rekne protiv Duha Svetoga, neće mu se oprostiti ni na ovom svijetu ni u budućem.

 

Lk 12,47

I onaj sluga Å¡to je znao volju gospodara svoga, a nije bio spreman ili nije uÄinio po volji njegovoj, dobit će mnogo udaraca.

Lk 12,48

A onaj koji nije znao, ali je uÄinio Å¡to zaslužuje udarce, dobit će malo udaraca.

Kome je god mnogo dano, od njega će se mnogo iskati. Kome je mnogo povjereno, viÅ¡e će se od njega iskati.

 

Pitanje:

- Tko će davati 'udarce'; Å¡to su to 'udarci'; kako se odreÄ‘uje toÄan broj 'udaraca'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo Äitam jednu knjigu o tome, i u njoj se spominje da se može izaći iz pakla, zatim se može smanjiti muka u paklu. Mitarstva su uÄenje ugl. monaha. Osoba kada umre po nju doÄ‘e anÄ‘eo i anÄ‘eo koji je Äuvao dok je bila u tijelu i vode je na mitarstva. Ima jedno 20, na svakom se okupljaju demoni koji traže duÅ¡e, anÄ‘eli plaćaju prolaz, a to su po njima molitve živih i ukazuju na dobra djela koja poniÅ¡tavaju grijehe. Opisi demona su užasni. A od jedne monahinje sam Äitao (u ovoj istoj knjizi) da se neki Äak i peku u kazanu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+!

 

Prije svega bi bilo dobro proÄitati tumaÄenje za ove rijeÄi iz 'Svetog Pisma':

 

Mt 12,32

I rekne li tko rijeÄ protiv Sina ÄŒovjeÄjega, oprostit će mu se.

Ali tko rekne protiv Duha Svetoga, neće mu se oprostiti ni na ovom svijetu ni u budućem.

 

Lk 12,47

I onaj sluga Å¡to je znao volju gospodara svoga, a nije bio spreman ili nije uÄinio po volji njegovoj, dobit će mnogo udaraca.

Lk 12,48

A onaj koji nije znao, ali je uÄinio Å¡to zaslužuje udarce, dobit će malo udaraca.

Kome je god mnogo dano, od njega će se mnogo iskati. Kome je mnogo povjereno, viÅ¡e će se od njega iskati.

 

Pitanje:

- Tko će davati 'udarce'; Å¡to su to 'udarci'; kako se odreÄ‘uje toÄan broj 'udaraca'?

Za stih Matej 12,32 -------Ovaj stih ne dokazuje ÄistiliÅ¡te. Ne piÅ¡e na drugom svijetu. Ni na ovom svijetu, ni u budućem, to se misli po vaskrsnuću. Å to znaÄi da nema ÄistiliÅ¡ta.

 

Luka 12,47 udarci dokazuju kaznu, a ne bukvalno udaranje. Ovo nema veze sa dogmom ÄistiliÅ¡ta.

 

Luka 12,48 govori da onaj ko viÅ¡e zna o moralnosti iz BIblije ima veću odgovornost. Nijedan stih ne dokazuje ÄistiliÅ¡te.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povjesne Äinjenice

 

1) 593g.papa Grgur uspostavlja dogmu o ÄistiliÅ¡tu.

2) 1190g.Uvedena od strane rimokatoliÄke crkve prodaja oproÅ¡tajnica Å¡to je bio jedan od glavnih razloga poÄetak  protestanske reformacije u 16st.

3) 300g.od strane rimokatoliÄke crkve uvedena molitva za mrtve kasnije raskolom istoÄne i zapadne crkve1054g.i od strane pravoslavne crkve zadržan je taj nauk sve do danaÅ¡njeg dana.

 

Dragi moji rimokatolici i pravoslavci vi imate potpuno pravo živjet po vaÅ¡im religijskim uvjerenjima nitko vam to ne brani to je u mnogim multikonfesionalnim kulturama Äak i poželjno.Samo imate li pravo na temelju povjesnih Äinjenica tvrdit da su vaÅ¡a uvjerenja biblijska ili da budem joÅ¡ precizniji da su postojala oduvjek zastupljena u biblijskom krÅ¡Äanstvu?Povjest svjeta nam govori da nemate.

 

Moja iskustva,promišljanja,i zapažanja

 

Svaki puta sam na rimokatoliÄkim pogrebima sluÅ¡ao sveÄenika kako na tom obredu se obraÄa pokojnome sa rjeÄima odnjeli te anÄ‘eli u krilo Abrahamovo(pritom misli da se duÅ¡a pokojnika sada nalazi sa Bogom u raju)par minuta poslije na kraju sahrane sveÄenik se obraÄa ljudima sa rjeÄima sveta misa za pokojnog(...)bit Äe odmah u kapelici(...)i nitko da bi iÅ¡ta od okupljenih iÅ¡ta o tome rekao svi odlaze na misu za preminulog pokojnika.Pa zar je moguÄe da je nakon samo pet minuta duÅ¡a preminuloga propala iz Abrahamovog krila ravno u ÄistiliÅ¡te.Da nije žalosno bilo bi komiÄno.Naravno ovo nije biblijsko uÄenje ali je definitivno potvrda da pod 1)Ljudi niikada nerazmiÅ¡ljaju svojom glavom po pitanju svog spasenja veÄ svoje spasenje stavljaju u ruke svoje crkve i 2)Duhovno mrtvi ljudi kao i fiziÄki mrtvi nikada netraže Boga nego je Bog taj koji uvjek prvi traži i spasava izgubljenog grjeÅ¡nika i to naravno joÅ¡ za života dok nije kasno.

 

Pitanja za rimokatolike i pravoslavce

 

1) Ako duÅ¡a pokojnika odmah nakon smrt odlazi u ÄistiliÅ¡te Äemu onda živjeti život Bogu na slavu kad misama i molitvama ljudi dobivaju dodatnu priliku da spase svoju duÅ¡u?

2) U Äemu je onda razlika izmeÄ‘u hindusa i ostalih istoÄnaÄkih religija kad tvrde da Äe se nakon smrti reinkranirat u neki bolji i drugaÄiji život od onoga koji su živjeli u ovom sad životu?

3 )Nije li tada Bog sa punim pravom u oÄima svjeta najkorumpiranija i najpokvarenija osoba u ljudskoj povjesti koja postoji uopÄe kad je spreman kroz par plaÄenih misa i molitvi pustit nepokajane i tvrdokorne grjeÅ¡nike iz ÄistiliÅ¡ta u svoju prisutnost?

4) Ćak kada bi to i bilo moguÄe zar mislite da bi takvim ljudima vjeÄnost sa Bogom bila radost i blaženstvo?Ja bi rekao da nebi naprotiv za njih bi se raj pretvorio vrlo brzo u pakao jer bi cjelo vrjeme pokuÅ¡avali pobjeÄi od Božjeg lica kao Å¡to su to Äinili i sa ove strane neba dok su živjeli život odvopjen od Boga i njegovih zapovjedi.

5) Ako duÅ¡a pokojnika prema nauku rimokatoliÄke crkve odmah prelazi iz ÄistiliÅ¡ta u raj Äemu onda uskrsnuÄe mrtvih i polaganje raÄuna na sudu pred Bogom jer u koncu konca svako se nakon smrti veÄ nalazi na svom odrediÅ¡tu spaÅ¡eni na nebu slave Boga,okorjeli grjeÅ¡nici se prže u paklu a ovi iz ÄistiliÅ¡ta samo se trebaju prebacit iz ÄistiliÅ¡ta u raj da napokon i oni sad slave Boga a nako dugogodiÅ¡njih paklenih muka imat Äe razlog i zaÅ¡to da ga slave.

6) i na kraju Å¡esto niÅ¡ta manje važno pitanje i konstantacija a to je tko Äe plaÄat mise i molitve za one u ÄistiliÅ¡tu za koje nema tko plaÄat mise a to su siroti koji nemaju ama baÅ¡ nikoga kobi se od obitelji zauzeo ta njih po sistemu svjeta tko ima bogatog strica i po nebu se brica.Zar nevidite da ste od Boga punog ljubavi i milosti napravili naukom crkve o ÄistiliÅ¡tu od Boga jednu veliku nakaradnu,i pohlepnu karikaturu?Neka vam Bog prosvjetli razum vaÅ¡eg srca da vidite Boga kroz njegovu rjeÄ Upravo onakvog kakav je punog ljubavi i milosti ali nadasve svetog i u svemu pravednog.

Neno likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi ne možemo promijeniti sudbinu drugih. Onako kako su živjeli tako će im biti suđeno.

 

Pa kada je Avram molio Boga za neke tamo nepoznate sebi ljude u Sodomi I Gomori, neće li Äovek moliti za svoje bližnje.

 

Evo Äitam jednu knjigu o tome, i u njoj se spominje da se može izaći iz pakla, zatim se može smanjiti muka u paklu. Mitarstva su uÄenje ugl. monaha. Osoba kada umre po nju doÄ‘e anÄ‘eo i anÄ‘eo koji je Äuvao dok je bila u tijelu i vode je na mitarstva. Ima jedno 20, na svakom se okupljaju demoni koji traže duÅ¡e, anÄ‘eli plaćaju prolaz, a to su po njima molitve živih i ukazuju na dobra djela koja poniÅ¡tavaju grijehe. Opisi demona su užasni. A od jedne monahinje sam Äitao (u ovoj istoj knjizi) da se neki Äak i peku u kazanu.

 

A jel ti isto tako grotesno izgleda i priÄa o bogataÅ¡u i Lazaru?

 

InaÄe, to Äak nije ni zvaniÄna dogma pravoslavne crkve:

 

https://www.youtube.com/watch?v=cp3bxQGHfOk

 

@Calvin...Moraćete da nam kažete u šta vi verujete? Po ovome vi uopšte ne verujete u život posle smrti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U katoliÄkoj crkvi joÅ¡ se naplaćaju mise za umrle - tako ima i neka gregorijanska misa koja koÅ¡ta par stotina eura. Kao prvo apostoli i rana crkva nisu naplaćivali niÅ¡ta jer su badava dobili i badava daju

 

Pa baÅ¡ sam skoro gledala jednu internet stranicu jedne župnije, i baÅ¡ sam gledala tu misu za mrtve jer sam sa jednom ženom katolkinjom o tome već priÄala..imala je stav kao i ti. I tamo sam pronaÅ¡la da cena postoji, ali naravno svako daje koliko može. Može se dati i viÅ¡e, a ko nema ne mora dati niÅ¡ta.

 

A sad za apostole ne znam...koliko sam ja shvatila iz biblije njih su ti ljudi doÄekivali, hranili, verovatno isto davali priloge, koje su ovi dalje davali siromaÅ¡nima.Juda je bio blagajnik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kada je Avram molio Boga za neke tamo nepoznate sebi ljude u Sodomi I Gomori, neće li Äovek moliti za svoje bližnje.

 

 

A jel ti isto tako grotesno izgleda i priÄa o bogataÅ¡u i Lazaru?

 

InaÄe, to Äak nije ni zvaniÄna dogma pravoslavne crkve:

 

https://www.youtube.com/watch?v=cp3bxQGHfOk

 

@Calvin...Moraćete da nam kažete u šta vi verujete? Po ovome vi uopšte ne verujete u život posle smrti?

 

PriÄa o Lazaru i bogataÅ¡u baÅ¡ govori suprotno od uÄenja Mitarstava. Jasno je da nakon smrti nema pokajanja ni spasenja greÅ¡nika nepokajanih. ZvaniÄna ili nezvaniÄna dogma to crkva uÄi. Samo neće da kažu da je zvaniÄna zato Å¡to i sami znaju da nije potkrepljeno Biblijom. I kakve to ima veze zvaniÄno ili nezvaniÄno uÄenje, PC to uÄi.

 

Dakle uÄenje o Mitarstvima je isto ako i uÄenje o ÄistiliÅ¡tu. Evo primjera iz knjige "O besmrtnosti duÅ¡e" Jovan Krestjakin podnaslov "Prepodobni ava Justin Ćelijski" o snoviÄ‘enju jedne monahinje Rusiji.

 

Monahinja se zvala Tekla. I sada ona prolazi mitarstva i prilazi joj Sveti Georgije. Strana 89. govori sveti Georgije "Ovi monasi življahu u manastiru...življahu nemarno.---------No na molitve Carice Nebeske oni su izabvljeni od veÄnog plamena.

 

Å ta je ovo drugo nego isto uÄenje kao i ÄistiliÅ¡te. A video ću pogledati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Å ta je ovo drugo nego isto uÄenje kao i ÄistiliÅ¡te. A video ću pogledati.

 

Pogledaj video. Zapravo postoji joÅ¡ jedno uÄenje, a to je da će u onom svetu svi biti u prisustvu Božijem, i da će greÅ¡nici koji su odbacivali Boga, to njegovo prisustvo i ljubav doživljavati kao patnju. Kao oganj koji sažiže greÅ¡nike. ZnaÄi to bi bilo objaÅ¡njenje pakla i raja. Stanje duÅ¡e. Pravednici će biti srećni u prisustvu Božijem, greÅ¡nici će se muÄiti u prisustvu Božijem-jer ga neće želeti. I to je eto jedno od uÄenja pravoslavne crkve. Vladika lepo kaže da su ljudi tokom vremena dobijali razliÄita viÄ‘enja, i da sva ta viÄ‘enja su bila važna samo za njih. Kao kad ti neko da neki savet, to ne važi i za druge. Svako je priÄa za sebe. Na razliÄite naÄine Gospod pomaže Äoveku da priÄ‘e Njemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj video. Zapravo postoji joÅ¡ jedno uÄenje, a to je da će u onom svetu svi biti u prisustvu Božijem, i da će greÅ¡nici koji su odbacivali Boga, to njegovo prisustvo i ljubav doživljavati kao patnju. Kao oganj koji sažiže greÅ¡nike. ZnaÄi to bi bilo objaÅ¡njenje pakla i raja. Stanje duÅ¡e. Pravednici će biti srećni u prisustvu Božijem, greÅ¡nici će se muÄiti u prisustvu Božijem-jer ga neće želeti. I to je eto jedno od uÄenja pravoslavne crkve. Vladika lepo kaže da su ljudi tokom vremena dobijali razliÄita viÄ‘enja, i da sva ta viÄ‘enja su bila važna samo za njih. Kao kad ti neko da neki savet, to ne važi i za druge. Svako je priÄa za sebe. Na razliÄite naÄine Gospod pomaže Äoveku da priÄ‘e Njemu.

 

Kakve to ima veze sa ovim, ovdje govorimo ima li spasenja nakon smrti, a to uÄi dogma o ÄistiliÅ¡tu i mitarstvima. A video ću pogledati sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pogledao sam video, ove arg. sam već Äuo. NIje zvaniÄno uÄenje nego iskustva, ali opet crkva to podržava. Naravno biblijske potpore nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+!

 

Za stih Matej 12,32 -------Ovaj stih ne dokazuje ÄistiliÅ¡te. Ne piÅ¡e na drugom svijetu. Ni na ovom svijetu, ni u budućem, to se misli po vaskrsnuću. Å to znaÄi da nema ÄistiliÅ¡ta.

 

Luka 12,47 udarci dokazuju kaznu, a ne bukvalno udaranje. Ovo nema veze sa dogmom ÄistiliÅ¡ta.

 

Luka 12,48 govori da onaj ko viÅ¡e zna o moralnosti iz BIblije ima veću odgovornost. Nijedan stih ne dokazuje ÄistiliÅ¡te.

 

Bilo bi dobro protumaÄiti:

1. Koja je razlika između 'drugog svijeta' i 'budućeg svijeta'?

2. Å to je kazna i tko kažnjava; koliko traje kazna i u kojem obliku se oÄituje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguÄe biti krÅ¡Äanin a nevjerovat u život poslije smrti? Osobno vjerujem da je, kao Å¡to je bilo moguÄe biti židov u Isusovo vrjeme a ne vjerovat u uskrsnuÄe mrtvih(Saduceji) dok su ostale židovske skupine vjerovale u uskrsnuÄe mrtvih kao Å¡to su Eseni i Farizeji.Tako je i u ovo danaÅ¡nje vrjeme moguÄe se izjaÅ¡njavat krÅ¡Äaninom a joÅ¡ uvjek nevjerovat u život poslije smrti.Tko u ovo nevjeruje dovoljno je da se osvrne oko sebe i za pet minuta sve Äe mu biti jasno.Dakle na ovom svjetu postoji viÅ¡e "krÅ¡Äana"koji nevjeruju u život poslije smrti nego onih koji vjeruju.Nekažu li upravo oni sami za sebe jednom kad nas zakopaju onda je svemu kraj.Ali na temelju Biblije takvo uvjerenje nije ispravno Pavao nas kroz svoje poslanice uÄi da ako svoje pouzdanje stavimo samo sada u Krista i ako nema uskrsnuÄa da smo tada najbjedniji ljudi.

 

Dakle na vaÅ¡e pitanje da li ja vjerujem u život poslije smrti ja odgovaram naravno da vjerujem ali to Äe se praktiÄno dogodit tek tek pri uskrsnuÄu mrtvih kada Isus doÄ‘e u svojoj slavi po drugi puta.Prije toga to jednostavno nije moguÄe osim naravno u crkvenim uÄenjima i predajama rimokatoliÄke,pravoslavne,pa i velikim djelom protestanskih crkava.Evo vam dva biblijska primjera i sa njima Äu zavrÅ¡it ovaj post.

 

1pr) Kada je Bog stvorio Adama da li mu je Bog udahnuo besmrtnu duÅ¡u koja je nastavila egzistirati poslije Adamove smrti na nekome od tri mjesta raju,paklu,ili kako bi joÅ¡ rimokatolici rekli ÄistiliÅ¡tu?Ili je prema bibliji 1Moj2:7 Bog napravio Äovjeka od praha zemaljskog i u nosnice mu udahnuo svoj dah života pa je tim Äinom Äovjek dobio ne besmrtnu duÅ¡u, nego je postao živa duÅ¡a? Procjenite sami,Äitajte taj stih sami bez unapred odreÄ‘enih predrasuda i sve Äe vam ako ste iskreni biti jasno kao dan.

 

2 pr)Isus je tokom svoje službe propovjedao evanÄ‘elje,ozdravljao bolesne,hranio gladne,i uskrsavao mrtve.Uzet Äu tri osobe Jairova kÄer,udoviÄin sin,i Isusov prijatelj Lazar svi troje su umrli iskusili su smrt ono Å¡to mi za sada joÅ¡ nismo i nitko nam od njih nije dao izvjeÅ¡taj kako im je bilo na jednom od ta tri mjesta raja,pakla,ili ÄistiliÅ¡ta ali zato imamo sa druge strane Isusa koji je svima dao do znanja da je smrt kao san dakle niÄiju duÅ¡u Isus nije dozivao da se vrati iz jedna od ta tri mjesta kako bi ih mogao vratiti u život on ih je samo ponovo vratio u život.(Kniga propovjednika 9:5,6) Znam da sam ovim radikalnim stavom sada protiv sebe digao ne samo rimokatolike i pravoslavce na ovom forumu nego i veliki dio protestanata samo dragi moji nezaboravimo da tema ovog foroma nije Å¡to se dogaÄ‘a sa Äovjekom poslije smrti?veÄ je tema i dalje ÄistiliÅ¡te i molitva za mrtve.Tko zna možda doÄ‘e na red i ova prva tema nekad na red.Evo mislim da sam vam odgovorio na vaÅ¡e pitanje e sad da li ste sa mojim odgovorom zadovoljni to je veÄ neka druga priÄa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+!

 

 

Bilo bi dobro protumaÄiti:

1. Koja je razlika između 'drugog svijeta' i 'budućeg svijeta'?

2. Å to je kazna i tko kažnjava; koliko traje kazna i u kojem obliku se oÄituje?

 

1.Pa razlika je što ovaj svijet je pod grijehom, a drugi će biti bez grijeha.

2. Kazna je patnja duhovna, a traje zavisno od veliÄine grijeha, ali je na kraju opet svim greÅ¡nicima isto, dolazi uniÅ¡tenje i smrt. Npr. viÅ¡e greÅ¡ni će se duže patiti, manje greÅ¡ni će manje, a najmanje greÅ¡nici nepokajani će biti uniÅ¡teni odmah.

Zato je Isus rekao Pilatu "Onaj koji mene predade ima veći grijeh od tebe". Kažnjava Bog. Pa oÄituje se u duhovnoj patnji. A to je njihov izbor, Bog samo ispunjava ono Å¡to žele. Ljudi hoće smrt i dobiju smrt. 

 

A gdje tebi dokaz iz Biblije za ÄistiliÅ¡te? Ne možeÅ¡ ti tek tako uzeti stih "ovom i onom svijetu" i sa tim dokazati, jer taj stih imao smisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguÄe biti krÅ¡Äanin a nevjerovat u život poslije smrti? Osobno vjerujem da je, kao Å¡to je bilo moguÄe biti židov u Isusovo vrjeme a ne vjerovat u uskrsnuÄe mrtvih(Saduceji) dok su ostale židovske skupine vjerovale u uskrsnuÄe mrtvih kao Å¡to su Eseni i Farizeji.Tako je i u ovo danaÅ¡nje vrjeme moguÄe se izjaÅ¡njavat krÅ¡Äaninom a joÅ¡ uvjek nevjerovat u život poslije smrti.Tko u ovo nevjeruje dovoljno je da se osvrne oko sebe i za pet minuta sve Äe mu biti jasno.Dakle na ovom svjetu postoji viÅ¡e "krÅ¡Äana"koji nevjeruju u život poslije smrti nego onih koji vjeruju.Nekažu li upravo oni sami za sebe jednom kad nas zakopaju onda je svemu kraj.Ali na temelju Biblije takvo uvjerenje nije ispravno Pavao nas kroz svoje poslanice uÄi da ako svoje pouzdanje stavimo samo sada u Krista i ako nema uskrsnuÄa da smo tada najbjedniji ljudi.Dakle na vaÅ¡e pitanje da li ja vjerujem u život poslije smrti ja odgovaram naravno da vjerujem ali to Äe se praktiÄno dogodit tek tek pri uskrsnuÄu mrtvih kada Isus doÄ‘e u svojoj slavi po drugi puta.Prije toga to jednostavno nije moguÄe osim naravno u crkvenim uÄenjima i predajama rimokatoliÄke,pravoslavne,pa i velikim djelom protestanskih crkava.Evo vam dva biblijska primjera i sa njima Äu zavrÅ¡it ovaj post. 1pr) Kada je Bog stvorio Adama da li mu je Bog udahnuo besmrtnu duÅ¡u koja je nastavila egzistirati poslije Adamove smrti na nekome od tri mjesta raju,paklu,ili kako bi joÅ¡ rimokatolici rekli ÄistiliÅ¡tu?Ili je prema bibliji 1Moj2:7 Bog napravio Äovjeka od praha zemaljskog i u nosnice mu udahnuo svoj dah života pa je tim Äinom Äovjek dobio ne besmrtnu duÅ¡u, nego je postao živa duÅ¡a? Procjenite sami,Äitajte taj stih sami bez unapred odreÄ‘enih predrasuda i sve Äe vam ako ste iskreni biti jasno kao dan. 2 pr)Isus je tokom svoje službe propovjedao evanÄ‘elje,ozdravljao bolesne,hranio gladne,i uskrsavao mrtve.Uzet Äu tri osobe Jairova kÄer,udoviÄin sin,i Isusov prijatelj Lazar svi troje su umrli iskusili su smrt ono Å¡to mi za sada joÅ¡ nismo i nitko nam od njih nije dao izvjeÅ¡taj kako im je bilo na jednom od ta tri mjesta raja,pakla,ili ÄistiliÅ¡ta ali zato imamo sa druge strane Isusa koji je svima dao do znanja da je smrt kao san dakle niÄiju duÅ¡u Isus nije dozivao da se vrati iz jedna od ta tri mjesta kako bi ih mogao vratiti u život on ih je samo ponovo vratio u život.(Kniga propovjednika 9:5,6) Znam da sam ovim radikalnim stavom sada protiv sebe digao ne samo rimokatolike i pravoslavce na ovom forumu nego i veliki dio protestanata samo dragi moji nezaboravimo da tema ovog foroma nije Å¡to se dogaÄ‘a sa Äovjekom poslije smrti?veÄ je tema i dalje ÄistiliÅ¡te i molitva za mrtve.Tko zna možda doÄ‘e na red i ova prva tema nekad na red.Evo mislim da sam vam odgovorio na vaÅ¡e pitanje e sad da li ste sa mojim odgovorom zadovoljni to je veÄ neka druga priÄa.

 

Pa nikog od nas ne spasava vjerovanje u neÅ¡to ili nevjerovanje (mislim na uÄenja crkve) ali pogreÅ¡no govoriti je grijeh, jer se time Å¡iri neistina koja nije iz BIblije. Pa ko ne vjeruje u uskrnsuće kako onda može da se nada da će biti spaÅ¡en. Po kom osnovu. Pa ti saudikeji su bili isti kao fariseji. Danas se 2 milijarde ljudi izjaÅ¡njava hrišćanima, jer je to nažalost postala tradicija, a ne zato Å¡to su u srcu takvi. Zavisi iz kojih motiva ne vjeruju u život poslje smrti. Pa ateisti u to  ne vjeruju jer ne vjeruju u Boga, tako da to niÅ¡ta ne znaÄi. A samim tim ne vjeruju ni u vaskrsenje. Pa vjeruje u zagrobni život, ne može vjerovati u vaskrsenje (iako kažu da vjeruju) jer se onda prihvata uÄenje o reinkarnaciji duÅ¡e. DuÅ¡a samo izaÄ‘e iz tijela i vrati se u tijelo, to nije vaskrsenje. Ateisti kažu kada odemo u grob da nema viÅ¡e niÅ¡ta. Nije mu uidahnuo duÅ¡u nego duh životni. I to nije besmrtno jer ga imaju životinje. Samim tim Å¡to je duÅ¡a smrtna to poniÅ¡tava uÄenje o ÄistiliÅ¡tu ili mitarstvima. 2. Pa i nema izvjeÅ¡taja jer niÅ¡ta nisu ni okusili. Oni su ovako imali viÄ‘enje, zadnje Å¡to su vidjeli jesu trenuci pred smrt, odmah nakon stotinke oni se "bude" iz "sna" (smrti) i vide npr. ljude oko sebe, Lazar vidi kako mu miÄu kamen sa stijene. A ono je proÅ¡lo nekoliko sati, kod Lazara 4 dana. Tako će i svi imati isti osjećaj. Zadnje Å¡to vide su trenuci pred smrt. Sljedeće odmah Äuju gals Sina Božijeg i vide anÄ‘ela kako ih diže iz groba. A ono je proÅ¡lo 1 godina, 2, godine, 50 god. 100 god. 1000 godina, 2000 godina, nebitno koliko. Bio 3 dana u grobu ili 5000 godina je isto. I to je zdrava nauka iz BIblije. Molitva mrtvima je nebiblijsko uÄenje. UÄenje o besmrtnoj duÅ¡i ili smrtnoj nikoga od nas ne spasava, ali mnogi koji vjeruju da je duÅ¡a besmrtna mogu biti prevareni demonima koji simuliraju mrtve njivove najbliže. Milioni su prevareni tim uÄenjem.

 

Niko se nije molio mrtvima, nego samo Bogu.

 

U Bibliji imamo da se ljudi jedino mole Bogu.

Svi pravedni su prizivali Boga i molili se Njemu. Nijedan jedini pravednik nije prizivao ime nekog mtvaca. Ima jedan koji je prizivao Samuela ali nije pravednik a to je Saul i otiÅ¡ao je kod babe vraÄare da zovne navodno Samuela.

Joel 3,5Svi Å¡to prizivaju ime Jahvino spaÅ¡eni će biti, jer će na brdu Sionu i u Jeruzalemu biti spasenje, kao Å¡to Jahve reÄe, a meÄ‘u preživjelima oni koje Jahve pozove.

Psalam 145,18 Gospod je blizu svijeh koji ga prizivaju, svijeh, koji ga prizivaju u istini.

Jona 3,8 Nego i ljudi i stoka da se pokriju kostrijeću, i da prizivaju Boga jako, i da se vrati svaki sa svoga zloga puta i od nepravde koja mu je u ruku.

Djela apostolska 9,14 I ovdje ima vlast od glavara sveÅ¡teniÄkijeh da veže sve koji prizivaju ime tvoje.

2. Ljetopisa 6,40Sada, Bože moj, neka tvoje oÄi budu otvorene i tvoje uÅ¡i pažljive na molitve na ovom mjestu!

Psalam 5,4 Jahve, zorom glas mi već ÄujeÅ¡, zorom ti već lijem molitve u nadi Äekajuć`.

Psalam 21,3 Ti mu ispuni želju srca, ne odbi molitve usana njegovih.

Psalam 65,3 ti molitve uslišuješ. Svaka put dolazi k tebi

Psalam 66,19 No Bog me uslišio: obazro se na glas molitve moje.

Psalam 106,44 On pogleda opet na nevolju njinu kad njihove molitve zaÄu Psalam 116,1 Ljubim Jahvu jer Äuje vapaj molitve moje:

Daniel 9,23Od poÄetka tvoje molitve iziÅ¡la je rijeÄ, i ja doÄ‘oh da ti je navijestim. Ti si miljenik. Pazi dobro na rijeÄ, razumij viÄ‘enje.

2. Korinćanima 13,7Molimo se Bogu da ne Äinite nikakva zla; ne da se mi pokažemo pravi, nego da vi dobro Äinite, pa izaÅ¡li mi i kao nepravi.

2. Korinćanima 13,9Da, radujemo se kad smo mi slabi, a vi jaki. Za to se i molimo, za vaše usavršavanje.

I ljudi kada se za druge ljude mole mole se Bogu, a ne mrtvima.

2. Solunjanima 1,11Zato i molimo uvijek za vas da vas Bog uÄini dostojnima poziva i snažno dovede do punine svako vaÅ¡e nastojanje oko dobra i djelo vaÅ¡e vjere

Biblija jasno kaže kako i kome da se molimo.

Matej 6,9 Ovako dakle molite se vi: OÄe naÅ¡ koji si na nebesima, da se sveti ime tvoje;

Luka 11,2 A on im reÄe: kad se molite Bogu govorite: oÄe naÅ¡ koji si na nebesima, da se sveti ime tvoje; da doÄ‘e carstvo tvoje; da bude volja tvoja i na zemlji kao na nebu;

Naravno Isus je Bog i Njemu se možemo isto moliti.

Djela apostolska 7,59 I dok su ga kamenovali, Stjepan je zazivao: "Gospodine Isuse, primi duh moj!

Djela apostolska 7,60 Onda se baci na koljena i povika iza glasa: "Gospodine, ne uzmi im ovo za grijeh!" Kada to reÄe, usnu.

4. Mojsijeva 6,27 I neka prizivlju ime moje na sinove Izrailjeve, i ja ću ih blagosloviti.

Psalam 79,6 Izlij gnjev svoj na narode koji te ne znaju, i na carstva koja ne prizivlju tvojega imena.

Psalam 86,5 Jer si ti, Gospode, dobar i milosrdan i veoma milostiv svima koji te prizivlju.

Psalam 99,6 Mojsije i Aron, sveštenici njegovi, i Samuilo jedan od onijeh koji prizivlju ime njegovo, prizivahu Boga, i on ih usliši.

Jeremija 10,25 Izlij gnjev svoj na narode koji te ne poznaju, i na plemena koja ne prizivlju imena tvojega, jer proždriješe Jakova, proždriješe ga da ga nema, i naselje njegovo opustiše.

Rimljanima 10,12 Jer nema razlike među Jevrejinom i Grkom: jer je on Bog sviju, i bogat za sve koji ga prizivlju.

1. Korincanima 1,2 Crkvi Božijoj koja je u Korintu, osvećenima u Hristu Isusu, pozvanima svetima, sa svima koji prizivlju ime Gospoda našega Isusa Hrista na svakome mjestu i njihovome i našemu:

2. Timotiju 2,22 Bježi od želja mladosti, a drži se pravde, vjere, ljubavi, mira, sa svima koji prizivlju Gospoda od Äistoga srca;

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Å¡ta ima loÅ¡e u tome da se Äovek moli za mrtve?

 

Kad ti umre neko blizak, majka, otac, brat, prijatelj...nepokajan, u grehu...Šta ima loše u tome da se molimo Bogu da se smiluje na njih.

Budući da je pokajanje jedini uvjet da bi se dobilo oproÅ¡tenje,dali to znaÄi da će se oni sad tamo,gdje jesu pokajati ako mi molimo za njih?Dakle,uzalud nam trud,Bog im neće oprostiti ako se sami nisu pokajali!

Nema kod Boga protekcije.Trebali bi se viÅ¡e usredotoÄiti molitvama na žive i svjedoÄenje vjere,za mrtve je gotovo,bit će po djelima i vjeri osuÄ‘eni ili spaÅ¡eni!

Ima tu joÅ¡ neÅ¡to zanimljivo,mnogi katolici i pravoslavci mole mrtve(svece) da se mole Bogu za njih,žive.Å to osobno nikad nebih Äinio,no moj prijatelj protestant koji je preÅ¡ao na katolicizam jer se sablaznio zbog teologije "faith theachinga"

(pokret vjere) kaže,kad sam ga pitao zaÅ¡to to Äini:"VjerujeÅ¡ li da su ljudi koji su sveto živjeli ,živi?Ako ja tebe ili ti mene možeÅ¡ neÅ¡to zamoliti,zaÅ¡to nebi i njih zamolili da se mole za nas?"

Rekoh,"Sad mi je malo jasniji vaÅ¡ stav,ali Å¡to se mene tiÄe,ne hvala!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Å¡ta ima loÅ¡e u tome da se Äovek moli za mrtve?

 

Kad ti umre neko blizak, majka, otac, brat, prijatelj...nepokajan, u grehu...Šta ima loše u tome da se molimo Bogu da se smiluje na njih.

 

 

LoÅ¡e je u tome Å¡to nema pokajanja nakon smrti. Ko umre u Hristu je spasen, ko umre nepokajan nema mu spasenja, to ans i uÄi priÄa o Lazaru i bogataÅ¡u. Dakle nakon smrti nema pokajanja, nema spasenja nepokajanim greÅ¡nicima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0