• Announcements

    • kainos

      Pravila foruma i uvjeti korištenja   17.12.2015

      Poslanica Filipljanima 2       UVJETI KORIŠTENJA samopismo-foruma Forum je mjesto na kojem možete razmijeniti mišljenja, iskustva i ideje sa svim članovima. Zatim naučiti nešto, naučiti druge nečemu, potražiti rješenja, savjete. Za aktivno sudjelovanje na samopismo-forumu potrebna je registracija i pristanak na Uvjete korištenja foruma.   1. Definicija  Uvjeti korištenja koji između ostalog sadržavaju prihvatljive načine ponašanja korisnika samopismo-foruma (u daljnjem tekstu forum) sastavljeni su s ciljem zaštite korisnika foruma ostalih korisnika interneta od uznemirujućih i nezakonitih aktivnosti. Korisnikom foruma smatra se svaki registrirani član foruma s pripadajućim korisničkim imenom i lozinkom, kao i svaki posjetitelj navedene adrese foruma (u daljnjem tekstu korisnik). Sadržaj foruma je javan i svaki posjetitelj može imati uvid u njega. Za aktivno sudjelovanje na forumu potrebna je registracija i pristanak na uvjete korištenja foruma.   2.Opći uvjeti korištenja Administrator i moderatori zadržavaju pravo ukloniti sadržaj koji smatra nepodobnim ili sadržaj koji je u suprotnosti s ovim uvjetima korištenja, kao i trenutačno ukinuti korisniku korisnički račun, bez prethodne najave, u slučaju nedopuštenog korištenja, odnosno kršenja ovih uvjeta.   3.Prilagodba Uvjeta korištenja  Administrator i moderatori imaju pravo na izmjene ili dopune odredbi ovih uvjeta, jednostrano, u bilo koje vrijeme i bez posebne najave, o čemu ćemo sve korisnike pravodobno obavijestiti objavljivanjem odgovarajuće obavijesti na forumu, kao i nadopunu na stranicama foruma. Korisnikova je obveza da uvjete povremeno ponovno pročita kako bi bio upoznat s eventualnim izmjenama ili dopunama. Korisnikovo korištenje foruma nakon izmjena ili dopuna ovih općih uvjeta podrazumijevat će da je u cijelosti upoznat s njihovim sadržajem te da ih razumije i prihvaća. Korištenjem forumske stranice izjavljujete da ste upoznati i suglasni s ovdje iznesenim uvjetima korištenja i pravilima. Ako se s ovdje navedenim uvjetima korištenja i pravilima ne slažete, molimo vas da se suzdržite od uporabe foruma. Poštivanjem ovih uvjeta korištenja osigurat ćete sebi i drugim korisnicima ugodnije i produktivnije korištenja foruma.   Registracija korisnika Kako bi korisnik aktivno sudjelovao u forumu (pod aktivno se smatra bilo koja radnja koja ne obuhvaća pretraživanje i čitanje foruma), osim prihvatanja Uvjeta korištenja foruma, treba izvršiti registraciju i autorizaciju korisnika preko:  a) valjane e-mail adrese  Prilikom nove registracije korisnik bira svoj nadimak koji će biti njegov identitet pri korištenju foruma.  Neprimjeren nadimak na forumu razlog je za blokiranje takvog računa.  O „neprimjerenom“ nadimku odlučuju moderatori foruma.  To uključuje, među ostalim, nezakonit i nepoželjan sadržaj, klevetnička, pogrdna, rasistička, diskriminirajuća, zlobna, seksistička, pornografska, vulgarna, uvredljiva, nasilna, prijeteća ili na bilo koji način štetna imena.    4. Pravila za korištenje foruma ·         Sadržaj foruma bez ograničenja mogu čitati i pregledavati svi posjetitelji foruma. ·         Korištenje foruma (korištenje foruma definirano je kao otvaranje tema i/ili pisanje poruka) moguće je isključivo uz registraciju i autorizaciju korisnika, te uz prihvatanje pravila foruma. ·         Korisnik je odgovoran za cjelokupni sadržaj svojih poruka i pristaje snositi odgovornost za sve posljedice koje mogu proizići iz sadržaja poruke koju je ostavio na forumu. ·         Korisnik prihvaća da ostavljanjem sadržaja na ovom forumu izražava samo svoje mišljenje. Administratori i moderatori foruma nisu odgovorni za sadržaj poruka (osim svojih). Nezakonite i nedolične poruke bit će uklonjene što je prije moguće. ·         Korisnik je odgovoran za sav sadržaj poruka koje ostavlja na forumu i pristaje snositi odgovornost za sve posljedice koje mogu proizići iz sadržaja poruke koju je ostavio na forumu. ·         Korisnik se obavezuje da neće koristiti prostor na forumu na neprihvatljiv ili nedozvoljeni način.   Neprihvatljivim ili nedozvoljenim načinom korištenja foruma smatra se: ·         Neistinite informacije Korisnik se slaže da neće objavljivati ili prenositi informacije za koje zna ili bi trebao znati da su neistinite, a čije bi korištenje moglo nanijeti štetu drugim korisnicima ili trećim osobama. ·         Neprikladni sadržaj Korisnik se obvezuje da neće objavljivati sadržaj za na to neprikladnim mjestima, tj. kategorijama foruma koje nisu za to predviđene. ·         Lažno predstavljanje Korisnik se ne smije lažno predstavljati, odnosno predstavljati u ime druge pravne ili fizičke osobe.           Spamming ·         Korisnik se obavezuje da neće koristiti forum za objavljivanje ili širenje materijala/poruka čiji je sadržaj uvredljiv, lažan, pristran, prijeteći, vulgaran, prostački, eksplicitan ·         Korisnik se obavezuje da neće namjerno „pretrpavati“ dijelove foruma nepotrebnim sadržajem poput prekomjernih postova, besmislenih postova, postova nevezanih uz temu (flood) ili postanja na način koji smanjuje čitljivost foruma (uključuje i neprimjerene naslove i potpise članova). ·         Korisnik se obavezuje da neće ometati rad moderatora foruma (ignoriranjem upozorenja, vraćanjem izbrisanih tekstova, nepotrebnim slanjem privatnih poruka i sl.). ·         Korisnik se obavezuje da neće koristiti dodatne vlastite korisničke račune i imena (klon) dok bilo koji njegov korisnički račun ima zabranjen pristup forumu (ban). Također nije dozvoljeno korištenje više korisničkih računa na način koji zbunjuje ostale korisnike foruma (raspravljanje na istoj temi s više nadimaka, slaganje s vlastitim postovima). ·         Korisnik se obavezuje da neće vrijeđati sugovornike i korisnike foruma te namjerno provocirati svađe na osobnoj, nacionalnoj, vjerskoj razini te izazivati slične sukobe („trollanje“). Također, korištenje caps lock funkcije, odnosno pisanje velikim slovima smatra se vikanjem, što također nije dozvoljeno. ·         Korisnik se obvezuje koristiti forumom samo u svrhu pisanja, diskusije, komentiranja, ocjenjivanja odgovora, primanja i slanja poruka koje se uklapaju u temu foruma. ·         Korisnicima koji budu zloupotrebljavali forum ili ostavljali poruke neprikladnog ili uvredljivog sadržaja bit će na određeno vrijeme ili trajno zabranjeno korištenje foruma (tzv. ban).   5. Administratori i moderatori na forumu ·         Diskusije na forumu nadzirat će administratori i moderatori koji će uređivati ili brisati poruke i teme za koje ocijene da su neprikladnog sadržaja.  Aministratori i moderatori foruma zadržavaju pravo na nenajavljeno: ·         mijenjanje sadržaja postova ·         mijenjanje naslova tema, podtema, postova ·         brisanje tema, podtema, postova ·         reorganizaciju (premještanje) tema, podtema, postova ·         zaključavanje tema, podtema ·         mijenjanje korisničkog profila (uklanjanje potpisa, profilne slike („avatara“), promjenu ili brisanje nadimka) ·         dodjelu zabrane korisničkog pristupa forumu (privremeno ili trajno) ·         brisanje korisničkog računa ·         uklanjanje neke poruke s foruma, ali nema obvezu brisanja sadržaja koji pojedinačni korisnik drži uvredljivim ili eksplicitnim.    6.Brisanje postova

      Administratori ili moderatori foruma će odmah po uočavanju obrisati sve one postove koji:

      - sadrže uvrede i ponižavanja kako ostalih članova, administratora i moderatora, tako i drugih osoba van ovog foruma, zatim sadrže poruke bilo kakvog oblika mržnje

      - propagiraju ili na bilo koji drugi način potiču nasilje, diskriminaciju po bilo kom osnovu i slično, te bilo koje druge nezakonite radnje koje uključuju oružje i druge vrste nasilja,

      - nemaju nikakve veze sa temom/topicom i predstavljaju tzv. „spam“ postove, odnosno stvaraju buku. Pod pojmom buka na ovom forumu podrazumjevamo bilo kakvu informaciju koja je nebitna za trenutnu diskusiju, ne daje nikakav smisleni doprinos istoj, odvlači pažnju od teme ili zbunjuje. Buka se u diskusije može ubacivati na najrazličitije načine, bilo da se radi o preusmjeravanju topica predstavljanjem brojnih sporednih pojmova ili protuargumenata, koji još više zamagljuju predmet diskusije nego li ga pojašnjavaju. - sadrže bilo koju vrstu „chata“ između članova, osim u slučajevima ako postoji poseban topic koji je predviđen za donekle "opušteniju" komunikaciju, ali pod uslovom da to ne dovede do nekog vida zloupotrebe tog topica od strane članova i

      - sve druge postove za koje administratori ili moderatori procjene da ruše ugled foruma, njegovih članova, samih administratora i moderatora, te da predstavljaju smetnju za normalno funkcionisanje ovog foruma.

      Brisanje bilo kojeg posta istovremeno može da znači i upozorenje onom članu koji je taj post napisao i postavio na forum, da će u slučaju ponovnog brisanja biti isključen tj. banovan sa foruma. Forum ima povjerenje u članove foruma i njihovu moć prosuđivanja kao samostalnih moderatora. Ako otkrijete sadržaj koji nije u skladu sa standardima foruma, molimo da nas odmah obavijestite administratora ili moderatore foruma (preko opcije „Prijava neprikladnog sadržaja“ koje se nalazi kod svake poruke u desnom gornjem kutu pod „Opcije“.)     7.Kartoni i bodovi Offtopic/spam o   Bodova: 10 o   Karton istice za: 30 dana Deranje [CAPS LOCK]
Sign in to follow this  
Followers 0
Ivander

Trojstvo

453 posts in this topic

Trojstvo je jedna od najznaÄajnijih tema iz apologetike.

 

mnogi misle da je Bog jedan u 3 oblika, 3 koegzistentne osobe.

 

Biblija nam govori da postoji jedan Bog Otac od koga je sve. Isus Sin Božiji je rođen od Boga. Duh Sveti mnogi smatraju posebnom 3. osobom a neki silom i prisustvom Boga Oca i Isusa.

 

Dakle ovdje govorimo o Trojstvu da li je to uÄenje Biblije ili nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rimljanima 9 , 4-5 stih
Titu 2 ,11-13
Hebrejima 1 , 6-8

A k tome joÅ¡ dodamo Ivanovo EvanÄ‘elje"U poÄetku bijeÅ¡e RijeÄ i RijeÄ bijeÅ¡e kod Boga i RijeÄ bijeÅ¡e Bog"
Pa Tomino  svjedoÄanstvo o Isusu"Gospodin moj i Bog moj!"
Oni koji odbijaju vjerovati da Isus jest  Bog,nisu kršćani!

Mali and Lavić like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rimljanima 9 , 4-5 stih

Titu 2 ,11-13

Hebrejima 1 , 6-8

A k tome joÅ¡ dodamo Ivanovo EvanÄ‘elje"U poÄetku bijeÅ¡e RijeÄ i RijeÄ bijeÅ¡e kod Boga i RijeÄ bijeÅ¡e Bog"

Pa Tomino  svjedoÄanstvo o Isusu"Gospodin moj i Bog moj!"

Oni koji odbijaju vjerovati da Isus nije Bog,nisu kršćani!

Tako je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno je Bog, pa smiješno bi bilo da nas je neko spasio ko nije Bog. Međutim Trojstvo nije nauka iz Biblije. Postoji samo jedan Bog Otac i Isus Sin Božji, svojim rođenjem od Oca ima naslijeđenu Božansku prirodu. Savršen otisak svog Oca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde bi postavio par pitanja a ko smatra da treba odgovoriti neka to uÄini.

 

1.U Isaiji 9.6 Äitamo o nekom SINU koji se zove Otac veÄni i Bog silni koliko tu Bogova imamo?

2.Isusa kao Sina pitaju da im Oca pokaže i On pokazuje jednog ili dva Boga?

3.Apostoli krštavaju U IME i sad u koliko imena i Bogova krste i koje mu je IME?

4.Isaija kaže da za glasom koji viÄe u piustinji stiže BOG da li je stigao za Jovanom podroniteljem Bog?

5. U postanju Äitamo kako nad vodom se diže Božji Duh koliko tu imamo Bogova da le se Bog posebno raÄuna a Njegov Duh posebno?

 

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno je Bog, pa smiješno bi bilo da nas je neko spasio ko nije Bog. Međutim Trojstvo nije nauka iz Biblije. Postoji samo jedan Bog Otac i Isus Sin Božji, svojim rođenjem od Oca ima naslijeđenu Božansku prirodu. Savršen otisak svog Oca.

Dakle,u tvojoj Bibliji ne piše da je Toma nazvao Isusa BOG moj?

Koju ti onda Bibliju ÄitaÅ¡?

Jesi li provjerio one stihove Å¡to sam gore stavio,nedvosmisleno tvrde da je Isus Bog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde bi postavio par pitanja a ko smatra da treba odgovoriti neka to uÄini.

 

1.U Isaiji 9.6 Äitamo o nekom SINU koji se zove Otac veÄni i Bog silni koliko tu Bogova imamo?

2.Isusa kao Sina pitaju da im Oca pokaže i On pokazuje jednog ili dva Boga?

3.Apostoli krštavaju U IME i sad u koliko imena i Bogova krste i koje mu je IME?

4.Isaija kaže da za glasom koji viÄe u piustinji stiže BOG da li je stigao za Jovanom podroniteljem Bog?

5. U postanju Äitamo kako nad vodom se diže Božji Duh koliko tu imamo Bogova da le se Bog posebno raÄuna a Njegov Duh posebno?

 

Hvala.

1.To govori za Isusa koji će se roditi 750 g. kasnije!

2.Isus kaže,"Tko je vidio mene vidio je Oca,ja i Otac smo jedno!"

3)Apostoli krÅ¡tavaju kako im Isus reÄe:"U ime Oca,Sina i Duha Svetoga!"

4.Naravno,stigao je,ta Isus je Bog!

5.Eto nam treće Božanske osobe!

Sve jasno,kaj ne?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A što je to sve jasno. Jedan je Bog Otac od kojega je sve - veliki izvor svega. Sin Božji jest naslijedio božanstvo od svoga Oca - sve mu je Otac dao. Sin se pokoroava Ocu nikad Otac Sinu - Sin vrši očevu volju. Isus kaže sve što vidi što Otac čini čini i Sin - što znači kako kažu Djela i Petar - ovoga je Bog učinio Gospodom i Mesijom. Mihej 5.2 kaže da je Isusov iskon - izlazak - početak u vječnosti - rođen u vječnosti. Isus ima svoga Boga - Idem svome Bogu i vašem Bogu - ko pobijedi učinit ću ga stupom u hramu Boga mojega. Isus je jednak sa Ocem jer je sve primio od njega. Što se tiče Sv. Duha idi na temu pa da vidimo je li on biće ili nešto drugo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle,u tvojoj Bibliji ne piše da je Toma nazvao Isusa BOG moj?

Koju ti onda Bibliju ÄitaÅ¡?

Jesi li provjerio one stihove Å¡to sam gore stavio,nedvosmisleno tvrde da je Isus Bog!

 

Jeste nazvao ga je Bogom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god ovaj stih u Mateju 28.19 ne govori o prirodi Božji - ova grÄka rijeÄ onoma može znaÄiti biti nazvan - karakter - autoritet.

Npr. Njegovo ime nek bude Ivan - misli se na Ivana Krstitelja ili kad se kaže u knjizi Otkrivenje da će Božje ime biti napisano na njihovim Äelima - to se pak odnosi na Božji karakter. Ali ime u Mateju 28.19 govori o autoritetu - ni pomisli da bi ovaj tekst objaÅ¡njavao kakvo trojstvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god ovaj stih u Mateju 28.19 ne govori o prirodi Božji - ova grÄka rijeÄ onoma može znaÄiti biti nazvan - karakter - autoritet.

Npr. Njegovo ime nek bude Ivan - misli se na Ivana Krstitelja ili kad se kaže u knjizi Otkrivenje da će Božje ime biti napisano na njihovim Äelima - to se pak odnosi na Božji karakter. Ali ime u Mateju 28.19 govori o autoritetu - ni pomisli da bi ovaj tekst objaÅ¡njavao kakvo trojstvo.

Itekako govori o Trojstvu!I ne samo taj odlomak.

Jer sam Isus kaže "Tko je vidio mene vidio je Oca,ja sam u Ocu i otac u meni".

OdgovoriÅ¡e mu Židovi: zbog dobrog te djela ne kamenujemo nego zbog hule Å¡to se praviÅ¡ Bogom, iako si samo Äovjek« (Ivan 10,33). Židovi su Isusovu izjavu razumjeli kao tvrdnju da je Bog. U stihovima koji slijede Isus nikada nije ispravio Židove govoreći: »Ja nisam tvrdio da sam Bog.« To ukazuje na to da je Isus zaista potvrdio da je Bog kada je izjavio: »Ja i Otac jedno smo« (Ivan 10,30). Ivan 8,58 drugi je takav primjer. Isus je rekao: »Isus im odvrati: zaista, zaista kažem vam, prije nego Å¡to je Abraham bio, Ja Jesam.« Ponovno, kao odgovor na te njegove rijeÄi, Židovi su uzeli kamenje kako bi ga kamenovali (Ivan 8,59). ZaÅ¡to bi Židovi htjeli kamenovati Isusa ako On nije rekao neÅ¡to Å¡to su oni vjerovali da je bogohulno, u ovom sluÄaju, da je Bog?

Ivan 1,1 kaže da »Bog bijaÅ¡e RijeÄ.« Ivan 1,14 kaže »RijeÄ tijelom postala«. Ovo jasno pokazuje da je Isus Bog u tijelu. U Djelima 20,28 Äitamo: »... pasite Crkvu Božju koju je On stekao svojom krvlju.« Tko je kupio Crkvu svojom krvlju? Isus Krist. Djela 20,28 kažu da je Bog kupio Crkvu svojom vlastitom krvi. Prema tome, Isus je Bog!

Toma, jedan od uÄenika, izjavio je o Isusu: »Gospod moj i Bog moj« (Ivan 20,28). Isus ga ne ispravlja. Titu 2,13 ohrabruje nas da Äekamo dolazak naÅ¡eg Boga i Spasitelja – Isusa Krista (vidi takoÄ‘er 2. Petrova 1,1). U Hebrejima 1,8, Otac kaže o Isusu: »Za Sina, naprotiv, veli: 'Prijestolje tvoje, Bože, postoji vjeÄno i žezlo je pravde žezlo tvoga kraljevskog dostojanstva.'«

U Otkrivenju jedan, anÄ‘eo upućuje apostola Ivana da Å¡tuje jedino Boga (Otkrivenje 19,10). Nekoliko puta u Pismu Isus prihvaća Å¡tovanje (Matej 2,11; 14,33; 28,9. 17; Luka 24,52; Ivan 9,38). On nikada ne kori ljude kada ga Å¡tuju. Da Isus nije bio Bog, On bi ljudima rekao da ga ne Å¡tuju, baÅ¡ kao Å¡to je to uÄinio anÄ‘eo u Otkrivenju. Postoji joÅ¡ mnogo stihova i odlomaka u Pismu koji potvrÄ‘uju Isusovo božanstvo.

Najvažniji razlog zbog kojega Isus treba biti Bog jest taj Å¡to, u sluÄaju da nije Bog, njegova smrt ne bi bila dovoljna da plati kaznu za grijehe Äitavoga svijeta (1. Ivanova 2,2). Samo je Bog mogao platiti tako veliku kaznu. Samo je Bog mogao preuzeti grijeh cijeloga svijeta (2. Korinćanima 5,21), umrijeti i uskrsnuti, dokazujući svoju pobjedu nad grijehom i smrti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

OdgovoriÅ¡e mu Židovi: zbog dobrog te djela ne kamenujemo nego zbog hule Å¡to se praviÅ¡ Bogom, iako si samo Äovjek« (Ivan 10,33). Židovi su Isusovu izjavu razumjeli kao tvrdnju da je Bog. U stihovima koji slijede Isus nikada nije ispravio Židove govoreći: »Ja nisam tvrdio da sam Bog.« To ukazuje na to da je Isus zaista potvrdio da je Bog kada je izjavio: »Ja i Otac jedno smo« (Ivan 10,30). Ivan 8,58 drugi je takav primjer. Isus je rekao: »Isus im odvrati: zaista, zaista kažem vam, prije nego Å¡to je Abraham bio, Ja Jesam.« Ponovno, kao odgovor na te njegove rijeÄi, Židovi su uzeli kamenje kako bi ga kamenovali (Ivan 8,59). ZaÅ¡to bi Židovi htjeli kamenovati Isusa ako On nije rekao neÅ¡to Å¡to su oni vjerovali da je bogohulno, u ovom sluÄaju, da je Bog?

Ivan 1,1 kaže da »Bog bijaÅ¡e RijeÄ.« Ivan 1,14 kaže »RijeÄ tijelom postala«. Ovo jasno pokazuje da je Isus Bog u tijelu. U Djelima 20,28 Äitamo: »... pasite Crkvu Božju koju je On stekao svojom krvlju.« Tko je kupio Crkvu svojom krvlju? Isus Krist. Djela 20,28 kažu da je Bog kupio Crkvu svojom vlastitom krvi. Prema tome, Isus je Bog!

Toma, jedan od uÄenika, izjavio je o Isusu: »Gospod moj i Bog moj« (Ivan 20,28). Isus ga ne ispravlja. Titu 2,13 ohrabruje nas da Äekamo dolazak naÅ¡eg Boga i Spasitelja – Isusa Krista (vidi takoÄ‘er 2. Petrova 1,1). U Hebrejima 1,8, Otac kaže o Isusu: »Za Sina, naprotiv, veli: 'Prijestolje tvoje, Bože, postoji vjeÄno i žezlo je pravde žezlo tvoga kraljevskog dostojanstva.'«

U Otkrivenju jedan, anÄ‘eo upućuje apostola Ivana da Å¡tuje jedino Boga (Otkrivenje 19,10). Nekoliko puta u Pismu Isus prihvaća Å¡tovanje (Matej 2,11; 14,33; 28,9. 17; Luka 24,52; Ivan 9,38). On nikada ne kori ljude kada ga Å¡tuju. Da Isus nije bio Bog, On bi ljudima rekao da ga ne Å¡tuju, baÅ¡ kao Å¡to je to uÄinio anÄ‘eo u Otkrivenju. Postoji joÅ¡ mnogo stihova i odlomaka u Pismu koji potvrÄ‘uju Isusovo božanstvo.

Najvažniji razlog zbog kojega Isus treba biti Bog jest taj Å¡to, u sluÄaju da nije Bog, njegova smrt ne bi bila dovoljna da plati kaznu za grijehe Äitavoga svijeta (1. Ivanova 2,2). Samo je Bog mogao platiti tako veliku kaznu. Samo je Bog mogao preuzeti grijeh cijeloga svijeta (2. Korinćanima 5,21), umrijeti i uskrsnuti, dokazujući svoju pobjedu nad grijehom i smrti.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ne spori da Isus ima božansku prirodu - nego patriote reci ti onda ako su tri ko-vjeÄne osobe iste starosti kako je Isus onda sin. Da li su po tebi te tri osobe uzele uloge Oca Sina ili SD i odigrale onda dobru predstavu ili je Bog Otac dao kolegu Boga Sina da umre za nas. ZnaÄi neke tekstove bi mogli ovako Äitati

 

Trojedini Bog je tako ljubio svijet da je dao svoga sina - Ivan 3.16

Jedini posrednik između trojedinog Boga je Isus Krist - 1. Tim 2.5

Ovo je vjeÄni život upoznati tebe trojedinog Boga i onoga koga si poslao - Ivan 17.3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ne spori da Isus ima božansku prirodu - nego patriote reci ti onda ako su tri ko-vjeÄne osobe iste starosti kako je Isus onda sin. Da li su po tebi te tri osobe uzele uloge Oca Sina ili SD i odigrale onda dobru predstavu ili je Bog Otac dao kolegu Boga Sina da umre za nas. ZnaÄi neke tekstove bi mogli ovako Äitati

 

Trojedini Bog je tako ljubio svijet da je dao svoga sina - Ivan 3.16

Jedini posrednik između trojedinog Boga je Isus Krist - 1. Tim 2.5

Ovo je vjeÄni život upoznati tebe trojedinog Boga i onoga koga si poslao - Ivan 17.3.

Å aramo malo a?

O nekoj božanskoj prirodi trkeljaš,,no dali je Isus Bog ili nije!Pusti ti "božansku prirodu!"

"Ja i Otac smo JEDNO,tko je vidio mene vidio je Oca!" to ne vidiš!

"RijeÄ bjeÅ¡e BOG" ,,ni to ne vidiÅ¡?(ne "božanska priroda" nego BOG).

Ni ovo ti niÅ¡ ne znaÄi:"Za Sina, naprotiv, veli: 'Prijestolje tvoje, Bože, postoji vjeÄno i žezlo je pravde žezlo tvoga kraljevskog dostojanstva.'«

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja joÅ¡ nisam dobio odgovor kako to da je Isus Sin ako su sve trojica ko-vjeÄne osobe iste starostiAko je Sin roÄ‘en iz Oca onda on ima istu supstancu. Pa ni moj sin nije životinja ili poluÄovjek nego Äovjek i normalno je da Sin naslijedi sve od Oca. Ne brini se nisam ja jehovin svjedok jer vjerujem da je Isus Bog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Trojstvo je sam po sebi paganski naziv kao i Trojedini, Troipostastni itd. Ako bi bile 3 koegzistirajuće osobe onda bi samo dijelile uloge Oca, Sina i Duha Svetog. Jednostavna logika od Boga izlazi Bog, od Äovjeka Äovjek, od maÄke maÄka itd.

 

A jesam nekada vjerovao u Trojstvo to priznajem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Trojstvo je sam po sebi paganski naziv kao i Trojedini, Troipostastni itd. Ako bi bile 3 koegzistirajuće osobe onda bi samo dijelile uloge Oca, Sina i Duha Svetog. Jednostavna logika od Boga izlazi Bog, od Äovjeka Äovjek, od maÄke maÄka itd.

 

A jesam nekada vjerovao u Trojstvo to priznajem.

Opa,,,

Ajmo ovako,ne piše li u Novom Zavjetu da je isus Bog?

Nije li ga Apostol Toma Bogom nazvao?"Gospod moj i BOG moj!"

Nije li drugi Apostol vrlo jasno rekao :"U poÄetku bijeÅ¡e RIJEÄŒ i RIJEÄŒ bijeÅ¡e kod Boga i RijeÄ bijeÅ¡e Bog,kod svojih doÄ‘e i njegovi ga ne primiÅ¡e.!"

Dakle,trebaš biti duhovni teleban da ne shvatiš da on piše o Isusu!

Ako vjeruješ u DVOJSTVO,lako možeš povjerovati i u TROJSTVO.Jer,,njegova zapojed:"Krstite ih u ime Oca,Sina i Duha Svetoga ,Duha stavlja ne istu ravninu!Duh =Bog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda nisi skužio - ali jedan je Bog i to Otac 1. Kor 8.6. - Ali mi imamo jednog Boga Oca od kojega je sve...Isus je rođen od Oca i naslijedio božanstvo. Na kraju će se Sin pokoriti Ocu 1. Kor 15.28. Sveti Duh ima posebnu temu na ovom podforumu pa tamo možeš pisati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.U Isaiji 9.6 Äitamo o nekom SINU koji se zove Otac veÄni i Bog silni koliko tu Bogova imamo?

2.Isusa kao Sina pitaju da im Oca pokaže i On pokazuje jednog ili dva Boga?

3.Apostoli krštavaju U IME i sad u koliko imena i Bogova krste i koje mu je IME?

4.Isaija kaže da za glasom koji viÄe u piustinji stiže BOG da li je stigao za Jovanom podroniteljem Bog?

5. U postanju Äitamo kako nad vodom se diže Božji Duh koliko tu imamo Bogova da le se Bog posebno raÄuna a Njegov Duh posebno?

1.To govori za Isusa koji će se roditi 750 g. kasnije!
2.Isus kaže,"Tko je vidio mene vidio je Oca,ja i Otac smo jedno!"
3)Apostoli krÅ¡tavaju kako im Isus reÄe:"U ime Oca,Sina i Duha Svetoga!"
4.Naravno,stigao je,ta Isus je Bog!
5.Eto nam treće Božanske osobe!

Sve jasno,kaj ne?

 

1.Tako je to piÅ¡e za Isusa da je On Bog silni i Otac veÄni.

2 Tako je TELO je predstavilo Boga u tom obliÄju i tom telu.

3.Ne krÅ¡tavaju nigde u titule veÄ U IME kao Å¡to im Isus reÄe a to ubacivanje od strane crkvenih otaca ne pije vode kod verujućih.

4 AMIN.

5Neće biti, jer Duh Božji je Božji Duh a ne novi Bog kao treći.

 

Molim urednike da mi viÅ¡e ne briÅ¡u post koji je identiÄnog sadržaja kao i ovaj jer se držim teme i nema uvreda u tekstu a ako ima neÅ¡to protiv mene neka mi kaže i otići ću bar to nije problem a brisati mi postove koji niti od teme odstupaju niti su uvredljivog karaktera zaista ne razumem...evo ponovio sam odgovor, hoće li sad ostati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opa,,,

Ajmo ovako,ne piše li u Novom Zavjetu da je isus Bog?

Nije li ga Apostol Toma Bogom nazvao?"Gospod moj i BOG moj!"

Nije li drugi Apostol vrlo jasno rekao :"U poÄetku bijeÅ¡e RIJEÄŒ i RIJEÄŒ bijeÅ¡e kod Boga i RijeÄ bijeÅ¡e Bog,kod svojih doÄ‘e i njegovi ga ne primiÅ¡e.!"

Dakle,trebaš biti duhovni teleban da ne shvatiš da on piše o Isusu!

Ako vjeruješ u DVOJSTVO,lako možeš povjerovati i u TROJSTVO.Jer,,njegova zapojed:"Krstite ih u ime Oca,Sina i Duha Svetoga ,Duha stavlja ne istu ravninu!Duh =Bog!

 

Piše da je Bog, ali nije samopostojeći Bog, nego je rođen od Oca.

Da nazvao Ga je, jel to dokazuje Trojstvo? Ne.

Da rekao je, ali to nije Trojstvo.

Pa već ti je reÄeno da se vjeruje da je Isus Bog.

Ovdje se vjeruje da je jedan Bog Otac od koga je sve... kako i piÅ¡e, da je Isus Sin Božiji Bog po svojoj prirodi. Ali se ne vjeruje da postoje 3 liÄnosti koje su vjeÄne i koje igraju ulogu Oca, Sina i Duha Svetog.

Laodikejac likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protivnike Presvetoga Trojstva (jednoga Bog u tri osobe) mogli bismo podijeliti u dvije kategorije: na jedne koji ne vjeruju u Trojstvo jer ga ne mogu shvatiti, i druge koji ne vjeruju jer misle da ga je KatoliÄka crkva naprosto izmislila.


Prvi Äine logiÄku pogreÅ¡ku držeći da ono Å¡to oni ne mogu shvatiti ne može ni postojati. Ta je pretpostavka, dakako, potpuno kriva, jer već u prirodnom svijetu koji nas okružuje nailazimo na obilje neshvatljivih, no ipak sasvim stvarnih pojava. Tako primjerice baÅ¡ nitko ne razumije Å¡to je zapravo ljudsko “jaâ€, Å¡to je njegova suÅ¡tina, nalazi li se ono u ruci, oku, srcu, mozgu ili negdje drugdje, pa ipak svi mi vjerujemo u svoje “jaâ€. Kad bismo mogli Boga shvatiti do kraja, on viÅ¡e i ne bi bio Bog, svemoćan i beskrajan, već naprotiv, takav bog bi bio niži i od Äovjeka.


MeÄ‘u druge ubrajamo uglavnom pripadnike raznoraznih sekti i kultova. Oni smatraju da Trojstvo ne postoji, jer se rijeÄ â€œTrojstvo†ne pojavljuje u Bibliji, iz Äega onda slijedi da je Trojstvo zapravo katoliÄka izmiÅ¡ljotina. Takvo je razmiÅ¡ljanje zapravo vrlo plitko, jer u Bibliji ne postoji ni rijeÄ â€œBiblijaâ€, pa bi po tome Biblija nijekala i vlastitu opstojnost. RijeÄ je o neshvaćanju razlike izmeÄ‘u koncepta (ideje) i termina (izraza) kojim se taj koncept opisuje. Koncept i pripadajući mu termin ne nastaju uvijek istodobno, Å¡to napose vrijedi u sluÄaju teÅ¡ko shvatljivih ideja, kad izraz znade kasniti i stoljećima. Ako rijeÄ â€œTrojstvo†i nije postojala sve do drugog stoljeća, to nipoÅ¡to ne znaÄi da u meÄ‘uvremenu nije postojala i ideja o njemu.


Nasuprot takvim tvrdnjama stoji Äinjenica da nam Bog već na samom poÄetku svoje objave (oko 1500 godina prije Krista) daje obrise Presvetoga Trojstva. Ta već u prvoj i drugoj svojoj reÄenici Biblija nam jasno veli: “U poÄetku stvori Bog [hebrejski Elohim] nebo i zemlju… i Duh Božji lebdio je nad vodama.†Na istome mjestu, u 26. retku Bog govori: “NaÄinimo Äovjeka na svoju sliku.†Malo kasnije isti Bog progovara: “Hajde da siÄ‘emo i jezik im pobrkamo†(Post 11,7). Nastavak “im†u hebrejskom oznaÄava muÅ¡ki rod množine, pa stoga prvi biblijski redak doslovno preveden glasi: “U poÄetku stvoriÅ¡e Bogovi nebo i zemljuâ€. Jednina imenice Bog u hebrejskom je El, Elah ili Eloah. El se u Starom zavjetu pojavljuje 224 puta, Elah 89 puta, Eloah 45 puta, a Elohim Äak 2222 puta. Svatko tko Bibliji pristupa otvorena srca mora se upitati zaÅ¡to Bog u većini sluÄajeva (preko dvije tisuće puta) o sebi govori u množini. Osim toga opažamo da se Bog pojavljuje u prvom licu množine kad govori o svom djelovanju, iz Äega slijedi da u njemu sudjeluje viÅ¡e osoba, jer bi inaÄe glagolska množina izgubila smisao. Važno je pritom upozoriti i na to da u hebrejskom, nasuprot mnogim modernim jezicima, ne postoji pluralis majestaticus (uzviÅ¡ena, “kraljevska množinaâ€).


Jezgra Židovskog vjerovanja u Starom zavjetu sažeta je u reÄenici: “Jahve je Bog naÅ¡, Jahve je jedan!†(Pnz 6,4). Tu je važno napomenuti da u hebrejskom postoje dvije rijeÄi za “jedanâ€, pa tako â€ehad†znaÄi “jedan u jedinstvuâ€, a â€jahid†znaÄi “jedan u samoćiâ€. Tako je primjerice brak ehad, jedan u jedinstvu, dok je udovac jahid, jedan u samoći. A Bog se već u Starom zavjetu jasno objavio kao jedan u jedinstvu. U gore napomenutom stihu stoji rijeÄ ehad, pa bi dakle taj redak, doslovce preveden, glasio: “Jahve je jedan u jedinstvu.†No jedinstvo ne može postojati ako u njemu ne sudjeluje barem dvoje. RijeÄ ehad u hebrejskom uvijek oznaÄava jednog u jedinstvu, kao primjerice u reÄenici: “Stoga će Äovjek ostaviti oca i majku da prione uza svoju ženu, i bit će njih dvoje jedno [ehad] tijelo†(Post 2,24). Na drugim mjestima, kad se “jedan†odnosi na “jednog u samoćiâ€, nalazimo rijeÄ jahid, kao u Post 22,2; Suci 11,34; Izr 4,3 i tako dalje.


Biblija nam priÄa (Post 18, 1-2) i kako se Jahve ukazao Abrahamu “kod hrasta Mamre dok je on sjedio na ulazu u Å¡ator za dnevne žegeâ€, te veli: “PodigavÅ¡i oÄi on spazi tri Äovjeka […] ÄŒim ih spazi, potrÄa s ulaza Å¡atora njima u susret. Pade niÄice na zemlju pa reÄe: ‘Gospodine moj'â€. Zatim u Äitavom 18. poglavlju jasno vidimo da Abraham stalno razgovara s Jahvom u tri osobe. Kasnije prorok Izaija objavljuje koje su to tri osobe, mada to Židovima u to vrijeme joÅ¡ nije bilo razumljivo. Izaija nam kaže da će Jahve Bog poslati JeÅ¡uu (Isusa, Å¡to znaÄi “Spasiteljaâ€), pa već u sljedećem retku objaÅ¡njava: “Nije slao [Jahve] poslanika ni anÄ‘ela, nego ih je sâm spasioâ€. Prema tome nas je spasio sam Bog, dakako u osobi Isusa. Iz toga onda nužno slijedi da je Isus druga Božanska osoba. Već u sljedećem retku Izaija veli i: “Ali se oni odmetnuÅ¡e, ožalostiÅ¡e sveti Duh njegovâ€. Tako u nekoliko redaka nalazimo Boga Oca, Boga Sina i Boga Duha Svetog (Iz 63,7-10).


Bog je Presveto Trojstvo objavio postupno. U Novom zavjetu koncept je Presvetoga Trojstva već sasvim jasan, te je nedostajala joÅ¡ samo prikladna rijeÄ kojom bi se to otajstvo izrazilo. Tri božanske osobe sada susrećemo Äešće nego prije. ÄŒim se Isus krstio, spustio se na nj Duh Sveti kao golub, a Otac je s neba rekao: “Ovo je Sin moj†(Mt 3,16-17). Prije nego Å¡to je uznesen na nebo, Isus je uÄenicima dao posljednje upute: “Zato idite i uÄinite sve narode uÄenicima mojim! Krstite ih u ime Oca i Sina i Duha Svetoga!†(Mt 28,19). Imamo, dakle, jedno (u jedinstvu) ime i tri osobe. Prvim je kršćanima koncept (ne termin) Presvetoga Trojstva bio toliko blizak, da im je uÅ¡ao u svakodnevni govor: “Milost Gospodina Isusa Krista, ljubav Boga (Oca) i zajedniÅ¡tvo Duha Svetoga neka bude sa svima vama!†(2 Kor 13,13). Katolici i danas, svaki put kad se prekriže, to Äine u ime Oca i Sina i Duha Svetoga.


Najstariji saÄuvani zapis termina “Trojstvo†potjeÄe iz drugog stoljeća, kad ga Teofil Antiohijski navodi u obranu katoliÄke vjere (Autolycusu 2,15, 181. god.). Pretpostavlja se, meÄ‘utim, da je taj izraz uÅ¡ao u jezik joÅ¡ prije Teofila. Poslije drugog stoljeća, kod crkvenih ga otaca nalazimo već vrlo Äesto. Tako Tertulijan, odgovarajući hereticima koji vjeruju da su Otac i Sin jedna osoba, piÅ¡e: “Mi meÄ‘utim, kao Å¡to smo to uistinu i oduvijek Äinili, vjerujemo da je Bog samo jedan, ali sa sljedećom raspodjelom, ili ekonomijom, kako mi to zovemo, naime da taj samo jedan Bog takoÄ‘er ima samo jednog Sina […] koji je od Oca s neba poslao, prema svom vlastitom obećanju, Duha Svetoga, tog UtjeÅ¡itelja i posvetitelja vjere onih koji vjeruju u Oca, i Sina, i Duha Svetoga […] Trojstvo je, kad se sve razložno razmotri, ustanovljena istina†(Tertullian: Adversus Praxean [Protiv Praxeana] 2-3, 216. god.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Bog se svjedno ne može shvatiti do kraja a i ne treba. Ovdje se ne govori o odbacivanju zbog neshvatljivosti (neshvatljivost Trojstva) to je konfuzija, osim toga Biblija jasno uÄi da postoje dvije osobe, jedna Otac i druga Isus Sin Božji. Nema nigdje Trojstva 2-3 stiha koja navodno dokazuju Trojstvo su vrlo upitna, a imamo Äitav niz stihova koji dokjazuju Oca i Isusa. ÄŒak i arg. kako to da Bog preko sebe samog sebi upućuje slavu je slab ako znamo da piÅ¡e da će se Otac i Isus useliti u nas. Scve vizije Božjih ljudi ukljuÄujući i EGW su jasno istakle prisustvo Isusa. Pavle je razg. sa Isusom. Svugdje prisustvo Isusa, a ne neke 3. posebne osobe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Bog se svjedno ne može shvatiti do kraja a i ne treba. Ovdje se ne govori o odbacivanju zbog neshvatljivosti (neshvatljivost Trojstva) to je konfuzija, osim toga Biblija jasno uÄi da postoje dvije osobe, jedna Otac i druga Isus Sin Božji. Nema nigdje Trojstva 2-3 stiha koja navodno dokazuju Trojstvo su vrlo upitna, a imamo Äitav niz stihova koji dokjazuju Oca i Isusa. ÄŒak i arg. kako to da Bog preko sebe samog sebi upućuje slavu je slab ako znamo da piÅ¡e da će se Otac i Isus useliti u nas. Scve vizije Božjih ljudi ukljuÄujući i EGW su jasno istakle prisustvo Isusa. Pavle je razg. sa Isusom. Svugdje prisustvo Isusa, a ne neke 3. posebne osobe.

 

A tko je molim te EGW da bi ona trebala biti autoritet u bilo Äemu? Jedna obiÄna žena, neposluÅ¡na Pismu.

Mi trebamo slijediti Spasitelja a ne neke vizije Božjih ljudi (odkud znaš da su Božji ljudi?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bog je jedan a ne tri. Isus ima porijeklo u Ocu - on je izišao iz Oca kako kaže na 3 mjesta u Ivanovom evanđelju. Sin se pokorava uvijek Ocu a ne obrnuto i na kraju će mu sve pokoriti 1. Kor 15.28. Bog je glava Kristu - Krist je Božji - Isus Krist ima svog Boga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tko je molim te EGW da bi ona trebala biti autoritet u bilo Äemu? Jedna obiÄna žena, neposluÅ¡na Pismu.

Mi trebamo slijediti Spasitelja a ne neke vizije Božjih ljudi (odkud znaš da su Božji ljudi?)

 

Nju sam spomenuo kao primjer, zaÅ¡to ne bi bila mjerilo, pa Bog je uvijek podizao ljude kroz istoriju. Ja liÄno sam imao susret sa Isusom, ne vizuelni. Nisam razg. sa Duhom Svetim kao posebnom osobom, nego sa Isusom, ustavri ja sam samo sluÅ¡ao Å¡ta mi govori. Trojstvo ne postoji u Bibliji. Već sam dao Äitav niz stihova koji dokazuju da psotoje osobe Otac i Sin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0